Úvod » Upozornění » Proč neodkládat dokončení nákupu

Proč neodkládat dokončení nákupu

Jak je možné, že zboží, které jsem vložila do košíku nejde objednat?


Jsme neradi pokud Vás, naše zákazníky musíme zklamat. Bohužel na tuto otázku, jsme včera museli neradostně odpovědět.

Zboží, které máte v košíku, ale u kterého ještě nebyla dokončená objednávka je v obchodě pořád viditelné a může Vám jej tedy někdo rychlejší vyfouknout.

Bohužel, tuto situaci nelze řešit jinak a zboží pouhým vložením do košíku nelze deaktivovat. Navíc, většina zboží v našem eshopu je v omezeném množství, zpravidla jeden kus, a tak občas může k těmto situacím docházet. Zákon schválnosti v tomto případě funguje na jedničku.

Jak se vyhnout zklamání? Neodkládejte dokončení nákupu. Obchod je dokončen až potvrzením objednávky v posledním kroku našeho košíku. Využijte náš systém "na hromádku", rádi Vám následně objednávky spárujeme.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.